2009 m. gruodžio 21 d., pirmadienis

Blogger is back...

Apmąstant praėjusius metus ir džiaugiantis artėjančiom šventėm (kiek tai leidžia lindėjimas vadybos konspekte), žinoma, prisimenami ir "nebaigti reikalai". Keista, kaip vos pradėjusi naują blog'ą, sugebėjau jį pamiršti... (shame on me)Bet aš stengsiuos pasitaisyt. Bo priėjau išvadą, kad įvykių ir viso kito fiksavimas MAN būtinas, idant būčiau tikra, kad iš manęs laiko niekas nevagia... Geriau jau žinot, kad pati jį leidžiu vėjais. So...
Pasidairykim po praėjusius mėnesius...
Tris mėnesius jau esu ale vilnietė studentė. Prisijaukinau troleibusus, spėjau pamilti Antakalnį, koks jis matosi iš 8-unto aukšto balkono, prifotografavau balandžių, paklausiau gyvos "Atikos", A.Mamontovo, Manto(?)...sutikau draugus, kuriu 10 kartų mažesniame gimtame miestelyje nebuvau sutikusi pusę metų... Eh, visko ir neišvardinsi taip staigiai pasikapsčius po atmintį.
Tiesa, paaukojau SAVO rudenį ir "nešvenčiau" Vėlinių, bet damn...

Kaip jau bepažiūrėsi - man čia gerai. :)

The Killer'ių - Great Big Sled ir interaktyvi eglutė ant darbalaukio skelbia artėjančias šventes (4 days till Christmas). Penkiolika minučių iki pirmos, o aš einu miegoti, naiviai tikėdamasi sugrįžti į vakarykštį sapną... (Gal vėl prieš miega reikėjo pažiūrėt "Cruel Intention"?)
Hm.
Labanakt. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą