2010 m. balandžio 3 d., šeštadienis

Some things will never change.




Kai grįžusi iš po parduotuvių nusiaubimo šypsausi, pasijaučiu tikriausia mergina pasauly. Kas, kad maniškiuose pirkinių krepšiuose nauji grynos odos "kerzai", o ne kokie žudikiški "kablai". Maniau, kad kada nors "išaugsiu" iš to amžiaus, bet...

Some things will never change.

Gavau ilgiausią (gyvenime), 13 puslapių laišką. Ah. Ne tik atrašymai, bet ir skaitymai jau trunka valandų valandas. Bet tai taip nepaprasta.

Dar. Dėkui dievui akimirkoms prieš "paskutines akimirkas", mat joms einant aš pagaliau suimu save į rankas ir padarau kai kuriuos gerklę smaugiančius darbus. Ir dar...aš optimistė.

Kažkokia sentimentų lavina. Užteko vakar tvarkantis rasti senus piešinius, gitarą... Nesusivaldžiau - vieną piešinį vakar pat užbaigiau tušu, be to, pirmą kartą namų sąlygomis pati apsilenkiau plančetą. Gal bus dar piešinių. Tikėkimės daug daug. Vakar naktį gimė dar vienas eskizas. Dėkui "Heaven's Basement".

Aš šiandien tiek dvejojau, kad...Eh.

Margučiai numarginti, o su mama linksmai pasilakstėm miške per lietų ieškodamos "kačiukų" ar beržų. Užtad radom lazdyną! Ir aš pirmą kartą pamačiau tuos mažus raudonus žiedelius, apie kuriuos dainuojama.

Kadangi ryt, pagal Velykų repertuarą Bažnyčia - Močiutė kaime, laiko namie beveik neliks, sveikinu visus su šv.Velykom. Nežinau, kaip kiti, bet aš būdama labai maža niekaip nesuprasdavau kame tose Velykose esmė - dovanų negauni, o dar reikia kiaušinius valgyt (fe).

Bet tai magiška. :)
Su nauja pradžia Jus visus.
Su tikru pabudimu...

4 komentarai:

  1. Kaip tai negauni dovanų? Aš va liemenėlę gavau iš bobutės ;D Ir kas keisčiausia, kiaušinius valgau tik mišrainėse :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ne visos bobutės tokios išradingos. :D Bet saviškėm irgi skųstis negaliu, kai gaunu dovanų ir ne švenčių proga. :D O aš kiaušinius ir tevalgau tik per Velykas. :D Vienąkart metuose, tradiciškai 1-ą margutį. :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ooooo.... Aš ir visai norėčiau tuos lazdyno žiedelius pamatyti. Kaime gyvenus, po miškus laksčius, bet niekad nemačius... Užsisvajojau :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš pati visad prie parko gyvenus, kur ne vienas lazdynas augo, o vat pirmą kartą irgi tepamačiau. Per anksti jie žydi, kai dar niekas nesitiki ką žydinčio pamatyt. :)

    AtsakytiPanaikinti