2010 m. rugpjūčio 31 d., antradienis

Vilniaus dienos ir naktys.





Jetau, buvau žiauriai pasiilgus Vilniaus. Tačiau per pirmas tris dienas to ilgesio ne tik kad neapmažinau, bet įsigijau tik sunkiai atitaisomą miego sutrikimą. :) Vis dėl V. Pirmą naktį išbandėm mano butą, antrą - jo. Ir tie visi filmai, apsipirkimai, "Kriskrosai", naktipiečiai, pokalbiai, vėlyvi rytai visiškai išmušė mane ne tik iš normalaus gyvenimo ritmo, bet tiesiog visiškai surijo dienas, neišspjovę net nereikalingų rūpestėlių.

Prasideda "Išlikimas Vilniuj 2". Wohoo.

Šiais metais teks truputį labiau susiimt visur kur, nes per daug norisi. :)

Ir dar žinau, kad gal vis dėl to klydau ir yra žmonių, be kurių gyventi neįmanoma. Dar yra tokių, kuriems reikiamu momentu nepasakai reikalingų (tau ar jiems) žodžių, nepasakai, ką galvoji. Nors galvoji daug.

Man atrodo, aš kažką myliu.

O jau koks grožis atsiveria pro mano buto langus...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą