2010 m. birželio 6 d., sekmadienis

Iš devinto dangaus į penktą.




Galvoje tarp makroekonomikos grafikų ir formulių dar sukasi šiek tiek minčių. O kaip kitaip - juk sekmadienis.

Kitą sekmadienį, labai tikėtina, jau būsiu namuose. Jau bus man atostogos. Kažkaip susimąsčiau, ar labai aš normali, kad jų nelaukiu. Nelaukiau vasaros, nelaukiu ir atostogų. Jaučiuosi, lyg atostogos man prasidėjo nuo rugsėjo. Ir dar tęsiasi. Tad logiška, kas nereikia kitų. Juoba, kad žinau, kokia būna tipinė mano vasara: vasarinė depresija, apatija viskam, piešimas ir rašymas naktimis, uodai, žvaigždės ir tuštumos... Žmonės tai dažniau išgyvena rudenį.

Chem. Ši vasara, atrodo, turėtų būti kitokia. V jau kuria planus, ką veiksim. Jam patinka planuoti. Man patinka jo planai. Aišku, tai nusitęs iki liepos vidurio, kada baigs jis savo praktiką. Bet pusė geros vasaros, tai nepalyginamai geriau nei eilinė mano vasara. (Argi? Dar pažiūrėsim.) O ką veikti iki tol? J liks Vilniuj, Š jau turėtų būti Anglijoj. P? Na, tikiuosi bent jis... :) Tad bus matyt.

Dar. Turim svajonių butuką. Iš savo devinto dangaus teks nusileisti į 5-ą. Anyway - Nerį matysiu iš laaabai arti. :) (Šiek tiek neramukų, bet... viskas bus gerai, I hope so. :) )

Turiu apie ką pamąstyti. Ir nesitveriu džiaugsmu, kad po pusmečio pertraukos po truputuką grįžta noras skaityti. Tikiuosi, grįš ir daug kitų gerų dalykų. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą