2010 m. rugpjūčio 27 d., penktadienis

Meilės, seilės, horoskopai ir sapnai.




Sekdama gamtos pavyzdžiu, rudenėjant kaip įprasta keičiu spalvą (plaukų) ir aš. Nieko naujo.

Gal tik trys V dienos pas mane, išmoktas žaisti pokeris, R išlydėtuvės į Armėniją, P pasiūlymas be atsako ir močiutės akies operacija.

Bet dabar apie kitką.

Ne labai seku astrologiją, tad nežinau, ar įprasta, bet dabar, per pilnatį, siaubingai pildosi horoskopai ir lanko keisti sapnai. :/

Jetau, jau ko ko, bet kad žodžiai apie seniai matyto žmogaus sutikimą ("kuris suvirpins širdį") išsipildys taip, tai netikėjau. Sutikau net ne vieną. Jau buvau apmąsčius, kad užsiskaito netiesioginis susitikimas su M. Bet kai prasilenkiau su savo gerų dienų Šetonu, buvo viršūnė, kaip pridera, vainikuota ilgu, daug pasakančiu žvilgsniu. (Nauja šukuosena + į ranką įsikibęs V svarstykles persvėrė mano pusėn. :P Cha.)

O dar sapnai...
J pasakojo, kaip sapne su ex B kalbėjo apie ją ir dabartinį. Sapne išsakyti žodžiai apie "nerūdijančią seną meilę" šį kartą atsikartojo mano lūpose. Tik kokią tą meilę, wtf?
Aš vis dar mąstau ir nežinau ar suprantu. Ji būna rožinė? Su drugeliais? Akla? Jautiesi laiminga ir aplink nieko nematai, tik skraidai padebesiais?
Laiminga aš buvau ir iki tol, tad...

Jei šie simptomai tinka ne tik paaugliškam susižavėjimui, vadinasi, mailės teks dar palaukti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą