2011 m. lapkričio 17 d., ketvirtadienis

Parduotuvių baubai, literatūra ir atradimai




Aš pradėjau paniškai bijoti parduotuvių: ypač batų ir rankinių. Pirmadienį susidūriau su abiem fobijom. Kodėl bijau?

Batų parduotuvių fobija: Toks jausmas, kad ten būna daug gražių batų tada, kai tau jų nereikia, nieko nesiruoši pirkti. Bet visi staiga dingsta, kai jau pasiryžti (rytinio šaltuko vejamas) atlapoti piniginę ir įsigyti žieminius batus. Tai va. Kad nekamuotų klausimas dėl pabaigos, atsakau - žieminių batų nenusipirkau, užtad nusipirkau visai nereikalingus (ketvirtus - o man tai jau labai daug), bet labai gražius sezoninius batus, kurie, nujaučiu, pateisindami savo vardą vieną sezoną ir tetarnaus.

Kuo baisios rankinių parduotuvės? Ogi tuo, kad labai sunku išsirinkti tarp gražios ir funkcionalios daiktų talpyklos. Optimalių sprendimų atitinkančių abi kategorijas ir man patinkančių nerandu. Arba jos dingsta (kaip ir batų atveju). Tad visad suploju nuskausminančią sumelę ir išeinu arba su gražia, į kuria niekas nė velnio netelpa, arba su talpia, bet ji, tarkim, zomšinė, tad sugadinu ją pirmo išėjimo kur nors metu. Žodžiu, kai reikia rankinės jau žinau kuo visa tai baigsis - nukentėsiu finansiškai, o naudos realios nebus.

Va ir pasiguodžiau. :)

Be parduotuvių lankymų dar labai daug skaitau. Šiuolaikiniam lietuvių literatūros egzaminui per semestrą reikėjo sukrimsti 17 knygų. Bet pas mane knygų krūva proporcingai laikui nė kiek nemažėjo, tad artėjant sunkiam gruodžiui (kada kažkokių neišmanėlių tvarkaraščių sudarinėtijų dėka net šeštadieniais sėdėsiu paskaitose) bandau tą neteisybę sutvarkyt. Kol kas ji sėkmingai "tvarkosi" tokiu greičiu, kad nespėju net knygų viršelių "Knygos lentynėlės" skyrelyje pakeist.

Ir dar pasidalinsiu tokiu atradimu. Nežinau kaip kiti, bet kai aš išgirstu "savaitės vidurys" automatiškai pagalvoju apie trečiadienį, bet šiandien su R, A, ir A netikėtai "atradom", kad savaitės vidurys iš tikro taigi ketvirtadienis! :D Ir kokių tik žmogus atradimų nepadarai po 21 metų nenuovokos...

2 komentarai:

  1. man labai panaši situacija buvo su rankinėm, tačiau tada tiesiog užsisakiau vieną rankų darbo, kurią pasiuvo tokią, kokios ir norėjau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man net sunku būtų sugalvot kokios norėčiau. Aš vis tikiuosi, kad atsiras tokia, kurią pamačius suprasiu, kad reikia būtent tos. :)

    AtsakytiPanaikinti