2010 m. vasario 22 d., pirmadienis

Almost Pretty. Nesu miela.




Jei pažvelgčiau į save iš kampo, iš kurio pamažu žvelgti mane moko V, galėčiau pasidžiaugti, kad esu labai..., hm, kaip čia tinkamai išsireikšti...produktyvus žmogus? Jei neturiu rūpesčių - lengvai jų prisidarau. Jei neturiu dėl ko kvaršinti galvos - lengvai prisikuriu teorinių problemėlių.

Dar... pagal tai, kiek mėgstu padejuoti, atrodo, turėčiau seniai gerti antidepresantus. Laimei, šiuo atveju, labiau mėgstu perdėti. Ir labai pykstu ant žmonių, kurie savo dejavimais užgožia manuosius. Tiksliau pykau.

Taip. Kitiems žmonėms tikrai rūpi tik jie patys. Todėl pratinuosi klausytis kitų. Patikėkit, ne iš geros valios. Tam, kad kada prireikus, žinočiau apie juos viską, o jie man prikišti nieko negalėtų. Aš nebešoku į akis. Nebekalbu, kai manęs neklausia. O kai ir klausia, kartais nekalbu. Reikškis, mielasis. Aš patyliu.

O taip. Šiandien esu pikta. Nors klausau raminačių "The Perishers" ir tik vangiai vartalioju akytes. Šiaip esu įsiutusi. Viduje. Ten vyksta gražiausi sprogimai, vulkanų išsiveržimai ir kitos savidestrukcinės stichinės nelaimės. Mielai ką nors sudaužyčiau. Esu iš tų, kuriems reikia praktiškai išsikrauti. Gerai, kad bent į smurtą nelinkusi.

Dar. Ateina tas jausmas, nuo kurio visad bėgi. Nes pasakoms kartais pritrūksta fantazijos. O ir realybė ne tik nuvilianti. Ir jei nenirščiau, tikrai pasiskųsčiau, padejuočiau.

Bet.

Aš mėgstu gauti laiškus, kurių rašymo laiką, žinau, esu pavogusi. Priklauso jis tik man.

Ir nors nežinau, kaip reikiamai turėtų prasidėti knyga ir kaip baigtis visa istorija, ją mes jau rašom...

4 komentarai:

  1. Man patinka žmonės kurie žino savo minusus ir jų nesigėdija. Ir dar bando šiaip taip taisytis ir klausytis savęs. :)
    Laiškai, laiškai. O kartais jie mane stebina, kad tiek laiko TIK man .

    AtsakytiPanaikinti
  2. patiko labai įrašas, pažįstamas toks, ir daina grojanti jam tinka:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Čia taip ne į temą, bet kažkaip gera pasidarė, kai atsidarius šį blog'ą pasigirdo Michael Pitt. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. GreenCarrot> Kartais tie minusai taip siutina, kad kartu atsiranda ir priežastis ir objektas, ant ko išsilieti. :)
    O laiškai iš tikro yra geras dalykas. Skype's laikais mažai kas laiškus berašo.:) Savotiška nostalgija.
    E_va> Turbūt visiems pasitaiko "pykčio ant savęs" priepolių. :D
    Greta.> Džiugu kelt geras emocijas. ;)

    AtsakytiPanaikinti