2010 m. vasario 2 d., antradienis

The dreamer wants to go to Paris




Šįryt baisiai nenorėjau keltis. Ar nenorėjau į Vilnių?

So, I'm back. Vėl sostinė su eismo kamščiais, viešojo transporto baubais ir ilgomis eilėmis prie "IKI" kasų. Bet pardavėjos čia malonios, o vaistininkės šypsosi, kad dar yra sergančių. O juk krizė!

Pasisvečiavo jau antrą semestrą pradėjusios B ir J. O gimtadienio planai griūva dar nesuplanuoti. (Koks gimtadienis gali būti laukiamas žiemą, pirmadienį? Impossible.)

Niekada nespręsiu apie filmą, jo nepažiūrėjus. "The Dreamers"...

Suvalgiau visą pamelą ir nusprendžiau, kad noriu į Paryžių.

7 komentarai:

  1. O kada tavo gimtadienis :)? Nes va jei tu vasarinukė, tada suprantu, bet ta diena, kai gimei pati graiausia, nesvarbu net jei ta diena žiemos pirmadienis ;)

    Ir kas visiems darosi su Paryžiumi? Kodel ne majamis, havajai ar šiaip koks rojaus kampelis:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau greit, vasario 8-ą. :) Man ta diena patinka, man nepatinka gimtadieniai. :(

    Nežinau, Paryžius yra kažkas TOOOOKIO. :) O šilti kraštai manęs netraukia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kai važiuosi į Paryžių ir mane pasiimk. :)
    Buvo taip gera skaityti, o visą nuotaiką pridėjo ta grojanti muzika.mm.
    Su gimtadieniu !, jei kartais nespėčiau ar užmirščiau. :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū. Dėl sveikinimų ir šiaip. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Laba, aš neseniai Tavo blog'ą atradau ir vis užsuku. Ir nustebau perskaičius šį įrašą, - mano gimtadienis irgi vasario 8d. - graži diena būtų, bet ech, tas gimtadienis, o planai griūva ir man - sniego pusnyse paskendęs pirmadienis laukia... :))

    Ir į Paryžių tikiuosi kada nors nukeliausiu, kažkokiu nepaprastumu jis man dvelkia...

    Ką gi, gero gimtadienio Tau ! :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai smagus įrašas. O Paryžius yra tikrai kažkas tokio, todėl per šias atostogas aš ten vykstu :) greičiau tos atostogos!!!

    AtsakytiPanaikinti
  7. Erica> Smagu, kad užsuki. O dar smagiau, kad tą pačią dieną gimtadienis. Nors prie tokių sutapimų aš jau gan įpratus. Dar 3 žmones tą pačia dieną gimusius pažįstu. :D Ką gi, gero gimtadienio ir Tau. :)
    Mirattes> Kaip pavydžiu. :) Dideliu baltu pavydu. :)

    AtsakytiPanaikinti