2010 m. gegužės 19 d., trečiadienis

Dalykai.




Aš pagaliau suvokiau, ką reiškia pasiilgti žmogaus nematyto vos daugiau nei parą. Kaltas savaitgalis, nieko nepadarysi. :) Jis vis kartoja daug gražių dalykų. Man patinka jų klausytis. Dar man patinka daugybė dalykų kuriuos mėgstu. :)

Eh, pavasaris.
Oj, kur jau ne. Vasara labiau! Nemėgstu karščių. O ypač tokių, kokie apsigyvena 9-am aukšte vos atšilus orams ir atsiradus saulutei. Dar nemėgstu lietaus, po kurio oras lieka toks pat sunkus.

Ant stalo puikuojasi 5-ių moteryčių kariauna. O dalykų, primenančių V, kasdien vis daugėja. Po šiandienos prisidėjo ir Žalieji ežerai. Jau turim suoliuką, lieptelį, dabar dar ir tiltelį. Mažytis nekilnojamas turtas. Vėl bažnyčia ir kapinės. Mes mėgstam spėlioti kokio stiliaus architektūra. O jei yra vokiečių kapų, kaip susitarę ieškom Otto.

Keista. Man labai nelengva valdyti save, kai būnu su V. Niekad nemėgau per daug reikšti jausmų, bet dabar... Jie kažkaip sugeba išsireikšti visaip kaip, kad ir be žodžių. Kitaip...

Eh, daug gerų dalykų vykta. :)

Kitą savaitę man prasideda sesija.
Eh, juk negali viskas būti tobula. :D

2 komentarai: