2010 m. gegužės 1 d., šeštadienis

It's May.





Aš užsinorėjau spalvų. Ir tai savotiškai keista. Anyway, naujovės žavi. :)

Šiandien iš esmės pajutau du labai nemalonius jausmus. Sulipdžius trupinius, būtų galima pridėti ir trečią. Žinau, turėčiau dėl to graužtis.

Visų pirma, aš nepasiilgstu namų. Na, savo, tikrų. Jie tokie savotiškai pilni sentimentų, bet aš nežinau, ar man būtina juose skęsti, kai dabar, kaip niekad, noriu plaukti. Grįžusi namo galiu tik galvoti, galvoti, galvoti... Dar prisiminti. Pasidarau tokia visokeriopai tingi, apatiška aplinkai, su apskritu nuliu entuziazmo ir turiu labai pasistengti šypsotis.
Hrrr.
Jo, dar ir pikta. Gal ant pasaulio?

Antra - man vystosi nauja priklausomybė, kurią bandau stabdyti logika. Pamatysim, kas laimės.

Na, o trečias dalykas, sulipdytas iš dalelių, tai daugybė mano ydų, iš kurių dalis - įgimtų ir nepataisomų, dalis - įgytų ar savaime išsivysčiusių, kurias atkakliai bandau marinti, na, ir tos, kurios formuojasi dabar. Jos - ydos, bet nesu tikra, kad noriu jų atsikratyti.

Žodžiu, yra visai sudėtingų dalykų, net ir pas mane, kuriuos įvardinti nėra taip jau lengva. :)

Bet, nepaisant to, turiu tiek optimizmo, kad galiu paskolinti bet kam, tik paprašykit. :)


***

Ryt, tikiuosi, baigsis mano "kančia".

O dar labai sveikinus visas mamas, mamytes ir motinas su jų švente. :*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą